Wednesday, June 1, 2016



       Draga mea Vanessa Diana,
                                     

                                                 ... iubitul meu copil, frumoasa mea dorinta, petala sufletului meu, duiosie si puritate intruchipata, chip dulce si mireasma de miere, floare rara si ghiocelul pur in ochii mei, minune mica si mare la un loc... esti dorinta mea implinita, Ingerul si chip Divin in miniatura...
                                               ,,, te rog primeste cu credinta sincera aceste randuri ce iti sunt dedicate tie cu drag si dor si fantoma ce ma urmareste constant, a clipei de imbratisare cand pentru intaia oara de cand ai sosit printre noi, mi ai oferit acea imbratisare cu atata spontaneitate tocmai cand aveam cea mai mare nevoie de un astfel de moment!!. Vanessa Diana, draga mea, dulcea mea copila, Multumesc, multumesc pentru acea imbratisare ce mi ai oferit o cu atata ravna, cu atata deschidere a sufletului tau pentru a impartasi dragsotea ce mi o porti. Multumesc , si astazi ma urmareste asemenea unei fantome, aceasta imagine si retraiesc de fiecare data ca si cum ar fi prima data,lafel de intens la fel de pur si dragastos. S a intamplat tocmai cand am ramas noi doua, dupa divortul cu tatal tau, daca iti mai amintesti.
                                           ,,, suflet dulce, stii ca s au petrecut multe  in vietile noastre... si ma gandesc oarecum cu groaza la ceea ce auzi despremine.Poate te astepti sa te sun.insa nu mai doresc sa am nici un fel de contact prin care diverse persoane ar putea manipula invre un fel relatia dintre noi doua chiar si astfel fiind, la distante mai mult sau mai putin reale. Las aceste ganduri in speranta ca odata, candva vor ajunge cumva la tine. Este ziua speciala dedicata copilului.. ziua in care acord atentie maxima chiar si in aceste clipe in care cu toata fiinta mea iti adresez ganduri de bine , dragoste si multumire pentru tine. As dori sa stii ca te am iubit inca de cand nici n ai fost pe aceasta lume... ca visam cam de pe la 12 ani ca daca as avea o fetita as dori sa se numeasca Loreley,.Ei bine, e lunga poveste despre cum ai primit acest nume si te rog sa ma ierti ca nu am stiut nici atunci sa lupt pentru visul meu, erau mai multi de o gramada care incercau sa ma impiedice ,poate e de bine poate nu. Poate ti ar fi influentat viata poate nu.Cert este ca datorita rh ului cu siguranta nu ma voi angaja sa mai port in pantece copil,ar insemna sa fie o sarcina sau o naste cu risc.
Draga mea,iti multumesc cum inca nu ti am multumit acele noua luni de sarcina ce mi le ai oferit. Am purtat sarcina nemaipomenit de mandra si fericita, ca mi ai salvat viata scumpa mea prin simplul fapt ca mi ai raspuns chemarii si te ai infiripat in sufletu mi apoi in pantece. Mi ai salvat Viata caci datorita tie mi am revenit din punct de vedere al sanatatii, ca ceva pe parte energetica simteam cum ma secatuieste de forte si ca abia ma mai simteam in organism ca existenta. Am slabit 10 kg intr o saptamana de la 49 kg la 39...Iubito, multumesc pentru toate clipele petrecute impreuna si multumesc , multumesc, MULTUMESC!!!
                                      ,,, Povestea cu Norocel, era inventata de mine, daca iti mai amintesti de ea, as dori sa stii iar melodia cu doermete mi ninio ...era de la o telenovela ce s a infiripat in mintea mea si tie iti era atat de drag sa le auzi....
                                     ,,, nu stiu ce va fi maine, insa astazi doresc sa ti spun , scriu toate acestea... telegrama nu ti trimit din mai multe motive insa sper ca un Inger iti va sopti acestea sau ca vei avea cunostimnta ca in aceasta zi sunt cu tine....astfel.

                                   ,,, melodia ce am ales o draga mea desi este o melodie pentru indragostiti as dori sa stii ca esti si ai fost un copil din dragoste, ca am dorit sa vii in viata noastra cu toata fiinta mea!!,si sper sa apreciezi aceasta melodie cu adevarat asa este asa cum te iubesc pe tine, n am iubit pe nimeni. Caci iubim diferit,...
             Mare drag scumpa mea!!!
Sper ca stii ca "tare ,tare", de la pamant pana la Ceruri si de la Luna pana inapoi si din nou si din nou....



                   
   

1 comment:

  1. sper sa ai mustrari de constiinta ptr ca la atat se limiteaza timpul si dragostea de mama ....la cat dureaza sarcina ... in rest tatal a fost si mama ... stie toata lumea ... nu ai cum sa negi acest lucru ...ori cat a-i sterge comentariile.. asta a fost dorinta ta sa umblii pe coclauri...sa imbratisezi copacii ( nu copilul ) ....sa-ti risipesti energia cu utopii ... asta-i limita ta !!!! mai mult de atat nu poti !!!!

    ReplyDelete