Thursday, June 2, 2016




         Gabriela Ilinca,
mi e greu sa las vre un gand ... in scriere sau prin cuvinte,
Durerea aspra ce te cuprindeas vrea sa o cer ca sa nu ti fie, (atat de dulce ca ii e bine),
atat de amara ca nu mai este langa tine.

Nu sunt cuvinte Gabriela,
nu pot cuprinde in cuvinte...
ce poate duce un om in suflet
cand acel ceva ce parea ca i apartine...
priveste omul peste tot...
si pare cum ca doar in amintire ne e bine..cand in brate ne legana cu dragoste ...
cel dupa care astazi plangem....

      Te am chemat inca de cand nici nu te stiam,
...visam cu Ingeri cand cineva drag de langa mine a plecat..
ma rugam lor prin cantec...si pe al tau frate il imploram..
Gabriel... cuprinde ma in bratele tale sfinte...
si du-ma in Imparatia cerurilor Inalte...
caci Dumnezeu zice ca moarte nu se poate!!!

    In ziua de Paste
Gabriela...
m ai ajutat si mi ai adus in suflet...
un frate...
abia ca am sesizat ce se petrece...
A inviat!! din moarte...

1 comment:

  1. Anca ,te rog sa iei legatura cu mine...nu inteleg ce vrei sa exprimi. Poate ca daca comunicam,inteleg si eu.

    ReplyDelete