Thursday, June 2, 2016




           Fie ca aceste randuri sa ajunga la inimile Dumneavoastra..
fie ca si prin aceste randuri sa poata fi simtita sincera mea cerere de Iertare!
Primiti dragi indragostiti ai cuvintelor in scris
al indragostitilor de Limba si Literatura Romana,
sincere mea cerere de Iertare si
Ingaduinta din partea dumneavoastra a aduce corectare
si ca de acum inainte doresc sa iau aminte si cu drag sa aplic invatatura
chiar daca voi cere ajutorul dumneavoastra pentru aceasta!

      Port o admiratie deosebita pentru toti aceia ce iubesc frumosul,
si doresc nu sa va fiu draga,
nici a ma iubi,eu nu voiesc sa cer prin asta...
insa permiteti mi ca pura admiratie ce v o port in suflet sa poata sa existe si pe mai departe.
     Nu ma stiu sa fi dorit vreodata sa fiu perfecta,
si njjici batjocurilor sa ledau "apa la moara" nu voiesc ale da,
insa denu mi iese scrierea ca la carte,
fie mi umila scriere,
citita macar cu iubire..si dragoste de seaman.
   Nu voiesc sa ma aseman cuiva,
poate tocmai din aceasta pricina imi ingaduiesc anumite greseli...
daca tot imi sunt permise..
insa sa stiti ca doresc sa nu jignesc
nici prin cuvinte...
si nici prin scriere.
Multumesc!

No comments:

Post a Comment