Monday, May 30, 2016





                                         ,,, Tu ma stii,
                                         ,,, Si eu te stiu
insa nu ne am atins in cunostinta celora ce si zambesc cu privirile, fata in fata
nu ne am atins in cunostinta celora ce isi acorda timpul pentru imbratisarile cu atingerea pielii in cunostinta de tot ce esti,
in imbratisarile in care doua batai de inimi poarta lupta bataii de a se racorda una celeilalte, pentru a deveni o singura bataie in doua inimi ce se ating..dincolo de carne insa dincoace de tot ce strain era pana atunci.

                                      ,,, Mi ai oferit Viata
Viata unui moment Viu, fara grai..
te ai aplecat plansului meu, ai ingenuncheat precum in fata unui copil caruia ii sari in ajutor atunci cand s a impiedicat,
ai rupt din Inima Ta, si tacut,aproape ca era sa pierd momentul,aproape sa treaca pe langa mine fara sa  sesizez gestul facut...
de o feminitate cum doar femeia este inzestrata cu acest Har al Rafinamentului ,mi ai asezat in golul inimii mele bucata din inima ta..ce astazi pulseaza in mine..
si eu ma rog tacu a multumire, iar cand bate sper ca iti ajunge la ureche vocea graiului bataii unei singure Inimi in doua trupuri.
Te iubesc, tu ceea ce nu te stiu aproape
dar imi atingi inima,de fiecare data.
Te iubesc!!!
                                       

No comments:

Post a Comment