Sunday, May 29, 2016


   
       ,,, te am imbratisat in gand mai intai
apoi te am imbratisat in dorinta vie,indragostita , cu dragoste si dor de a te avea
 te am creionat mai intai in dorinte din indragostire, rod sa fii iubirii ce o traiam.. si te doream
                                                            ,,, te doream aprins, te doream din trupul meu
                                                            ,,, te doream din al sau trup
 ,,, te doream pecete peste sarutul dragostei ce ma invaluia, ce ma invita la dansul vietii si a "mortii"
                                                            ,,, te doream de mi spulberea orice freamat de teama, orice chip de tremur ce ma inclesta cu dorinta aprinsa,,, sa te am

                                                            ,,, pentru astazi, dupa ani de necunostinta nu stiam ca acele noua luni vor ramane unicele amintiri de implinire vie...ce nu putea nimeni si nimic sa ne desparta, decat ziua,aceea zi
    ce uneori o serbezi cu mult festin... o zi in care o noua lume te a chemat in pantecele ei...despartindu ne
... astazi desi privesc parca in gol, stiu ca i pentru vesnicie...
                                                         

No comments:

Post a Comment