Friday, November 27, 2015

   Căsătorie în Univers
☆♡♡♡☆

Te rog sa ma despărți de..!! 
~Cine cere?
Eu, cea care ma adresez ție în mod direct.  Cea care ți am răspuns provocărilor cu onestitatea de care am dispus și cu tot ce am considerat ca nu are sa "te deranjeze", sa "te supere", sa "te tradeze". Știu,  nu ți am făcut pe plac, ci lucrurile au fost chiar invers..și pentru ca știu tot ție îți mulțumesc!  La cine altcineva m as putea întoarce ? 
Însă astăzi îți cer, te rog ,te rog cu  sufletul impacat! 
As fi dorit doar sa știu cine a hotărât asta? Azi ..nu ma interesează deja..
Astăzi te rog,  te rog TU cel ce Dai Viata Și hotărăști asupra Morti/lor..
Pe tine, Atotputernicule.. pe tine te rog sa ma dezlegi definitiv de cel ce te rog..
Ce "mișeleste" mi a vârât în brate ghiveciul cu flori din azaleea! Dragele de ele. Nu, nu spun ca floarea are vre o vine, atâta timp cât a fost luata apoi predat drept "instrument". Poftim ghiveciul înapoi Oricine ai fi, ia l îți aparține și când vei veni în fata mea sa îmi oferi ceva ... 
Nu te "obosi". Doar pleacă definitiv din viata mea.
Am cerut sa devin  Iluminat ?.. am cerut Sa fiu celebru ?.  am cerut sa ți bați joc de sufletul meu?! 

Am cerut sa ți slujesc Umilințelor tale?.. sau   durerilor ce mi le ai pricinuite?!
Ajunge..! Consideri ca mai doresc sa îndur? !  "No more!"..de acum înainte. ..






Ilustrațiile postate în aceasta rubrica cu mulțumire. .google.

No comments:

Post a Comment